torsdag den 9. juli 2009

Sokkedebut

Utålmodighed lærer nysgerrig kvinde at strikke sokker....

Jeg har altid undgået sokkestrikning, dels på grund af min modvilje mod at jonglere med så mange strikkepinde, men også fordi jeg har været ude af stand til at gennemskue hvordan den der hæl blev skruet på.

Nåmen så begyndte jeg jo at farve på sokkegarn, det første forsøg sendte jeg hurtigt til min mor, der med lynets hast kvitterede med et par meget farvestrålende sokker.

Så farvede jeg igen....og det garn blev så spændende, at jeg endte med selv at gribe til pindene, internettet og enrum, og selv frembragte mit første par sokker.


Jeg er vældigt begejstret! Farverne er ligeså fine og funky som jeg troede de ville blive og det er jo en smal sag at strikke sådan et par sokker, så det bliver bestemt ikke det sidste par, der forlader pindene her hos mig.

Ingen kommentarer: