onsdag den 21. maj 2008

Min lille kunstner.

Her strikkes på Liselotte og spindes tyndt på 400 gram Glittertind fra Birthe P men det er så som så med fremdriften, delvis fordi der også læses lidt på den længe ventede Follett.

Jeg browsede lige igennem billederne i kameraet i håb om at finde et enkelt lille spindebillede, men i stedet fandt jeg datters seneste billedeksperimenter. Hun har blik for det. Det har jeg vidst i lang tid, både fra de billeder hun tager familiens lille CyberShot, men også fra hendes mobil-billeder og de små film hun laver på samme.
Men jeg er alligevel lidt imponeret og meget betaget af hendes seneste serie....som der her kommer et lille udpluk af:







Og et selvportræt (hun laver dem i tusindvis, man er vel en finke og 10 år)



Jeg må i gang med at printe, indramme og hænge op som opmuntring til at fortsætte udforskningen. Jeg er stolt og lidt overrasket over hendes mod og hendes villighed til at eksperimentere og bevæge sig ud over portrætbillederne af kæledyr og veninder. En hel del af hendes selvportrætter viser ikke ligefrem hendes kønneste sider, men der er mange gode alligevel.

2 kommentarer:

Birthe P sagde ...

Wau! Hun er jo rigtig go! :-)

Silkemor sagde ...

Hej Annie

Jeg kan sandelig godt forstå at du er stolt af hendes billeder. Hun har da virkelig sans for at " se"!Og så kun 10 år, hvad kan det ikke blive til?
Kh Kirsten