torsdag den 17. juni 2010

En god dag til uldne ugler

16 graders varme, sådan om morgenen, det er da ikke for varmt til at tage ugle-uldsweater på på arbejde, vel?

Næe, det var det ikke, og jeg var helt ked af jeg kun har en tre-minutters slentretur på arbejde.
Det var en kende varmere at gå hjem efter frokost, men "hellere svede med ære, end smide trøjen og lade være" og det har været en god dag til ugler.

Men nu er jeg helt udstrikket, og ved slet ikke hvad jeg skal tage fat på. Okay, idag har jeg også haft piskende travlt og kom først hjem fra job 2 en halv time før aftensmaden, men det kunne jo have været rart hvis jeg kunne slukke hovedet lidt med noget strik, og vikingetrøjen er stadig for svær til tv'et for mig.
Måske skulle jeg strikke en ugletrøje mere? Jeg har en del garn i overskud og helt sikkert nok til en lille ugletrøje, måske til Datter.....

1 kommentar:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Ha-ha....kan godt lide dit "svede-slogan" ;o)

Mht. din Folklore, så synes jeg også altid, syningen buler, når man syr på maskinen i strik. MEN når man får strikket kanter mm på, så ser man det altså som regel ikke. Jeg har lige skøjtet alle mine fotos igennem for at se, om jeg ikke lå inde med et, hvor man kunne se syningerne inden klip på min Folklore, men det havde jeg desværre ikke.

Summa summarum - jeg tror sagtens, din Folklore kan få en happy ending ;o)

Mange hilsner
Tina