lørdag den 5. april 2008

Mens vi venter

Jeg har glemt at fortælle at mine håndtene - efter et rystede dyrt ophold i tolden - er nået frem og jeg er særdeles begejstret!



Især agat-tenen spinder virkelig godt og de lette tene er nemme at arbejde med. Jeg købte også en del fibre, lidt nysgerrig efter at se hvordan det var når der var kartet syntetiske fibre med i battsene, og udover at jeg næppe ville ønske mig en bluse af uld-med-syntetiske fibre i, så ser det fint ud og er virkelig sjovt at spinde af. Jeg spinder tyndt og navaho-tvinder (er helt bidt af det) og viser billeder senere.

I dag er det jo PLANTEFARVEDAGEN og jeg har glædt mig rigtigt meget helt alene. Igår satte jeg kraprod i blød, det dufter dejligt af regn-på-tør-jord, synes jeg.



"Arj mor, hvad er dét?!"
"Aftensmad" *nirk-nirk*
"!!!???!!"

Og mens jeg ventede strikkede jeg en lille pixihue, som jeg klart skal eksperimentere lidt videre med, rigtigt sød facon, synes jeg, og selvom jeg ikke er fan af vrang-masker, synes jeg den her slags er ret fængslende:

1 kommentar:

Birthe P sagde ...

Ærgerligt med tolden :-( - Men tenene er virkelig smukke, dem skal du nok blive glad for!
Den dér med aftensmaden, den har jeg også med stor indre fryd brugt nogle gange når jeg har kogt svampe af til farvning. Lidt heks er man vel..
Og hvasså? ser vi snart noget rødt garn??