onsdag den 27. august 2008

Skovhexen


De grønne farver fra Karins fibre er lige hvad jeg trænger til på dage som de seneste, hvor lyset har været gråt og jeg - ikke uden en vis spænding - har testet, om de lange bukser stadig har format til at rumme min rumpe. Det har de, heldigvis.

Skovhexen bliver også en mini-, men en lidt større een, garnet er spundet en smule tykkere end til den pink'e og løber ca 200m/100g, så jeg strikker på pind 4 og har lagt et par masker til i trekanterne. Måske - men forkromet strikke-overblik er ikke min stærke side - kommer hexen til at passe Datter, hun håber ihvertfald smigrende længselsfuldt.

Her er nye billeder taget udenfor i et øjebliks opholdsvejr og på disse billeder passer farverne bedre til virkeligheden.


2 kommentarer:

Madame sagde ...

Suk, skønhed siger jeg bare ... ;-)

Annie sagde ...

Humørskabende, må jeg bekræfte