onsdag den 27. august 2008

Pink-hexen

Så mangler der bare 10 meter madrassting før pink-hexen er færdig!
Det ser ud til at den får et helt hypnotiserende spiral-mønster, det ser meget spændende ud, synes jeg.
Men al den montering virker temmeligt afskrækkende på mig, så der går muligvis lidt tid før den kan hænges på en bøjle, så foreløbig har jeg kun beundret den på gulv:



Det er et helt lille puslespil, og det ser ikke helt oplagt ud, at alle lapperne skal ende som en vest.
Mens jeg strikker på skovhex og samler gåpåmod til at begynde at sy, lytter jeg til Henriette E. Møllers "Jelne" på cd efter for længe siden at have set den anbefalet på Sifkas side.
Det kan være en helt speciel oplevelse at lytte til en bog i stedet for selv at læse den, og ikke mindst når det er en bog som denne, der er skrevet på en lidt speciel måde, der virkelig må have været svær at læse op. "Danskfristilsagtig" bliver skrivestilen kaldt på litteraturnu.dk, hvor anmelderen dog også må overgive sig til den gode og medrivende historie der bliver fortalt.
Den er rigtigt god, vil jeg bare sige.

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Tak for anbefalingen af Jelne, Annie! Henriette Møllers søster er jo én af vores dejlige blogvenner, Marianne. Jeg holder som lydtekniker også meget af at høre bøger læst op og har selv optaget et utal gennem årene. En god oplæsning giver en ekstra dimention - fx når Jesper Christenden læser.
Din hex bliver bare underskøn :-)

Annie sagde ...

Jesper Christensens oplæsning af Harry Potter bøgerne har reddet mere end een uendeligt lang biltur til Jylland for os, han er rigtigt god.