onsdag den 30. september 2009

Der er guld i de strikkepinde!!

Jeg har sikkert haft lidt vel god tid på kontoret i dag, ihvertfald bragte overspringssurfing mig ad uransaglige veje (okay så: Via BT's kvindesektion) forbi Gudrun og Gudruns hjemmeside hvor de havde et helt utroligt tilbud på højeste mode disse dage: Sweateren fra Forbrydelsen!



Billede fra Kulturplakaten.dk

Kun lige over 2000 hårdtbeskattede danske kroner for den røde trøje, håndstrikket og med strikkerens egen signatur på et certifikat der følger med, se selv her.

Jeg følger ikke med i den der krimiserie. Så mange ugers udsat forløsning er mere end hvad jeg kan holde til, men alligevel ringede der en klokke, meget svagt i mit baghovede, for tidligere på sommeren havde jeg nemlig set dén trøje et andet sted også. Klik-klik og voila.

Butik Strik i Hillerød låner ikke bare sådan sine billeder ud (ihvertfald ikke når man ikke spørger først), så du må selv klikke forbi. Til gengæld får du et rigtigt godt tilbud hvis du selv fatter om strikkepindene: Opskrift på forbrydelses-trøje og 400g lamauld: 242,-.
Så vidt jeg kan vurdere er det endda særdeles velegnet TV-strik og trøjen skulle nok kunne være færdig før de finder morderen.


Ingen kommentarer: