lørdag den 15. maj 2010

Et Annie-Annie og B-B tørklæde

Min veninde og jeg holder regelmæssigt kaffemøder, der udover latte på et par udvalgte caféer også plejer at inkludere besøg i nogle bestemte forretninger, herunder en stofbutik, hvor jeg forleden købte noget fint, broderet stof, som jeg plagede min sy-kloge veninde til at overlocke (noget med at sy kanter. Jeg kommer skidt ud af det med det der sy-koncept, så jeg ved ikke præcis hvad det betyder) og som jeg her til aften har hæklet kanter på.
Det blev fint:

Det er ikke helt så nemt at drapere et tørklæde kunstfærdigt på en bøjle, men altså....tilføj selv lidt fantasi og rør rundt:


Det var nemt nok at hækle kanten, selvom det tog nogen tid, men det var vist ikke særligt sjovt at overlocke (?) kanterne, min veninde så en smule vild ud i blikket, da hun beskrev anstrengelserne, men jeg tror hun bliver glad for tørklædet.

Nå....nu tilbage til min Folklore-trøje, der kun mangler et ærme før jeg er klar (teoretisk set) til at klippe den op *gys*

1 kommentar:

Synne Justesen sagde ...

Sikke dog et lækkert-lækkert tørklæde I har fået kreeret der.

Mums