søndag den 9. marts 2008

Ikke tabt bag en dør




Det er ikke så let at tage første vaklende skridt ud i blogland, slet ikke når man så længe har læst med på de mest fantastiske kvinders helt vidundelige blogs....men enetaler, dét er lige mig (næst efter kaos, panik og uorden), så der er god plads til blogging på min rette hylde.

Og nu til spændende sager!

Jeg strikker ligenu på en "Liselotte" i dette entrådede garn som jeg selv har spundet af uld jeg har købt hos Karin. Det var slet ikke meningen jeg ville til at strikke sådan noget stort noget og det er rigtigt sjældent jeg strikker noget til mig selv, men de smukke farver i garnet lokkede mig på afveje, og jeg er meget spændt på resultatet.
Imorgen får vi mange gæster til pigernes fødselsdag og konsumering af eventyrligt mange fantastiske hindbærmuffins, chokoladekage og kardemmmeboller, så jeg har bestemt fortjent at trække mig tilbage til mig hjørne med nørkleri og mavepine i morgen aften.


Ingen kommentarer: