tirsdag den 18. marts 2008

Skønne søndag!

Og fødselsdag igen.



Vi fik en vældigt vellykket pandekage-kage som led i mit oprør mod lagkage-med-flødeskum-creme-og-banan-kartellet. Og fødselsdagsbarnet havde sørget for fantastisk vejr til ude-hygge, hvilket slet ikke er så tosset når emigreret hvalp kommer på besøg og sætter fut i sin forårskåde hundefamilie. Så må en gammle kat fortrække til mindre udsatte slumresteder



Der strikkes fortsat på Liselotten, men det går ikke så stærkt og jeg skal jo også lige have spinding og tæmning af garnet til at passe ind i logistikken, og dét går ikke så godt, så lige nu går jeg og venter frustreret på at nyvasket garn skal tørre i en fart så jeg kan få det vundet op og komme igang med at strikke...



Imens har jeg spundet en ny portion hundeuld, så jeg kan blive færdig med vesten til venindes søn.

Photobucket

Jeg er ikke alt for begejstret for at garnet (og vesten) fælder så meget, men jeg er helt vild med så utroligt blødt og varmt strik-sagen er, så jeg håber på at vaske lidt flere løse hår af det færdige arbejde....når det blir færdigt...

Ingen kommentarer: