lørdag den 22. marts 2008

Mellemrum




I går aftes lukkede jeg den sidste maske på liselotte-trøjen, og da jeg tog den ud af vaskemaskinen her til formiddag, efter at have hæftet ender og hæklet kanter og knaphuller, opdagede jeg, at jeg slet ikke har noget rigtigt igangværende projekt ved hånden, så jeg er begyndt at fantasere om en vest. Jeg kan godtnok ikke finde et mønster der passer mig, men er ved at have samlet mod til selv at finde på et.

Det blir også til lidt terapi med den fantastisk smukke Golding-ten jeg købte af Karin



Sådan et redskab giver virkelig blod på tanden, og når så Birthe P frister med et spændende link til en fristende etsy-shop så har jeg ikke meget viljestyrke at stå i mod med, og nu venter jeg utålmodigt på post fra USA. Jeg har bestilt en sten-ten, en glas-ten (moooodigt) og tre forskellige slags spændende fibre.

Der er heller ingen vej udenom lige at nævne min Mille, der blev parret af Sofus da hun var i løbetid for hen ved 4 uger siden. Intet er endnu sikkert, men jeg krydser fingre for et ligeså smukt kuld som sidste år, ikke mindst eftersom jeg nu har afsat to af de eventuelle hvalpe, den ene endda til det mest inkarnerede katte-menneske jeg kender, næst efter min mor, som fik en hvalp fra sidste kuld *grin*

Ingen kommentarer: